До теми
В Україні 6 серпня набувають чинності нові правила маркування харчових продуктів, передбачені законом «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів», який запроваджує заборону на використання інформації, яка може ввести споживача в оману, особливо щодо властивостей і характеристик харчових продуктів і наслідків їх споживання.
Крім цього, законопроект зобов’язує виробників робити написи на упаковках такими, щоби їх можна було легко прочитати.
Також визначається, що обов’язкова інформація про харчові продукти не має ховатися або спотворюватися іншою текстовою або графічною інформацією.
Згідно з пояснювальною запискою до документа, законопроект розробили з метою приведення українського законодавства відповідно до положень регламенту ЄС про надання споживачам інформації про харчові продукти.
Законопроектом передбачено надання споживачам інформації про вміст у харчових продуктах харчових добавок і допоміжних речовин, які, згідно з даними досліджень, викликають алергічні реакції або непереносимість.
Також законопроект запроваджує вимогу щодо надання споживачеві інформації про те, чи піддавався харчовий продукт розморожуванню.
У той же час передбачений відхід від вимоги про обов’язкове надання інформації про поживну цінність щодо певних категорій харчових продуктів, які не піддавалися переробці або щодо яких інформація про поживну цінність не є визначальним фактором прийняття споживачами рішень про їхню купівлю.
Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter